Een Virtual Assistant van

 

 

Sparkle

 

wat brengt het jou?

Een energie die je motiveert en inspireert na te denken over je bedrijf en stappen te maken. Die energie werkt als een wisselwerking op je VA en/of het VA-team, wij denken met je mee en brengen processen in kaart om deze te optimaliseren en te automatiseren. Maar ook praktische ondersteuning bij uitvoerende taken nemen we graag uit handen.

Je hebt bij ons één vast aanspreekpunt om de communicatie zo duidelijk en efficient mogelijk te houden. Als VA werken wij vanuit ons eigen kantoor zoveel mogelijk virtueel met onze opdrachtgevers en communiceren bijvoorbeeld per telefoon, mail of Skype. Uit ervaring weten we dat persoonlijk contact ook belangrijk is, daarom plannen we zo nu en dan een ‘live’ afspraak met een lekkere kop koffie om de zaken te bespreken en ook gewoon een beetje voor de gezelligheid.

Je hebt bij ons één vast aanspreekpunt om de communicatie zo duidelijk en efficient mogelijk te houden. Als VA werken wij vanuit ons eigen kantoor zoveel mogelijk virtueel met onze opdrachtgevers en communiceren bijvoorbeeld per telefoon, mail of Skype. Uit ervaring weten we dat persoonlijk contact ook belangrijk is, daarom plannen we zo nu en dan een ‘live’ afspraak met een lekkere kop koffie om de zaken te bespreken en ook gewoon een beetje voor de gezelligheid.

Op afstand

maar toch

persoonlijk!

 

Op afstand

maar toch

persoonlijk!

Er zijn heel veel verschillende werkzaamheden die we voor opdrachtgevers oppakken en waarbij we adviseren en meedenken. In een overzichtelijk rijtje zijn dat bijvoorbeeld de volgende diensten:

 Mail beheer en afspraken plannen

 Adverteren op Facebook, Instagram en andere
social media kanalen

 Opstellen van een Marketing plan en het lanceren van producten of diensten

 Ontwerpen van E-books, gratis weggevers en redigeren van presentaties en andere communicatie uitingen

 Sparringpartner zijn voor jou, uitwerken van jaarplannen, prio’s bewaken en helpen doelen te stellen en te realiseren

Op afstand maar toch

persoonlijk!

Er zijn heel veel verschillende werkzaamheden die we voor opdrachtgevers oppakken en waarbij we adviseren en meedenken. In een overzichtelijk rijtje zijn dat bijvoorbeeld de volgende diensten:

 Mail beheer en afspraken plannen

 Facturatie, debiteuren beheer en administratie

 Adverteren op Facebook, Instagram en andere
social media kanalen

 Opstellen van een Marketing plan en het lanceren van producten of diensten

 Ontwerpen van E-books, gratis weggevers en redigeren van presentaties en andere communicatie uitingen

 Sparringpartner zijn voor jou, uitwerken van jaarplannen, prio’s bewaken en helpen doelen te stellen en te realiseren

Groeien

naar het

volgende niveau?

We merken ook steeds vaker dat de opdrachtgevers waar we voor werken zoeken naar een sparringpartner of business coach en ons hiervoor benaderen. Ze zoeken iemand die met ze meedenkt over de strategie of ze juist even op scherp zet en helpt prioriteiten en doelen te stellen én ze hieraan te houden. Door met de opdrachtgever te sparren over de toekomst van hun bedrijf en doordat een VA de randzaken uit handen neemt, worden ze niet meer geleefd door de waan van de dag. Zo is er tijd om doelen te realiseren, stappen te zetten en hun bedrijf te laten groeien naar het volgende niveau.

Groeien

naar het

volgende niveau?

We merken ook steeds vaker dat de opdrachtgevers waar we voor werken zoeken naar een sparringpartner of business coach en ons hiervoor benaderen. Ze zoeken iemand die met ze meedenkt over de strategie of ze juist even op scherp zet en helpt prioriteiten en doelen te stellen én ze hieraan te houden. Door met de opdrachtgever te sparren over de toekomst van hun bedrijf en doordat een VA de randzaken uit handen neemt, worden ze niet meer geleefd door de waan van de dag. Zo is er tijd om doelen te realiseren, stappen te zetten en hun bedrijf te laten groeien naar het volgende niveau.

Producten

Daarnaast helpen we je ook graag je bedrijf future proof te maken en zoveel mogelijk terugkerende processen te systematiseren en te automatiseren. Dat doen we door middel van een business scan.

 

Business Scan

€ 360,00

 

Wij nemen samen je bedrijf onder de loep en brengen per “afdeling” bestaande activiteiten en bijbehorende processen in kaart. Aan de hand hiervan geven wij tips voor optimalisatie van deze processen. Je ontvangt van ons achteraf een uitgewerkt overzicht met tips voor optimalisatie per “afdeling”.

We gaan hiervoor 2,5 uur samen om de tafel zitten en werken vervolgens in 3,5 uur het verslag met tips voor optimalisatie voor je uit.

 

Business Scan +

€ 750,00

 

We doen samen met jou bovenstaande business scan en vervolgens ook de optimalisatie van jouw prioriteiten door middel van het inrichten van nuttige tools en het vastleggen en beschrijven van deze werkprocessen zodat uniformiteit ontstaat. We starten met je nummer 1 prioriteit en vervolgens met de overige prioriteiten als de tijd dit toelaat.

In totaal gaan we 12 uur voor je aan de slag.

Het tarief is exclusief de eventuele aanschaf van betaalde tools. We proberen in eerste instantie te werken met de gratis beschikbare basic versies en overleggen altijd met je.

 

Social media check en jaarplanning

€ 175,00

We checken en optimaliseren je bestaande social media accounts en leveren een voor jouw bedrijf passende social media jaarplanning. We richten ons op maximaal 2 acounts, omdat we geloven in het groot inzetten van de juiste kanalen in plaats van op alle kanalen een beetje focus.

We gaan hiervoor 3 uur voor je aan de slag.

 

Producten

Daarnaast helpen we je ook graag je bedrijf future proof te maken en zoveel mogelijk terugkerende processen te systematiseren en te automatiseren. Dat doen we door middel van een business scan.

 

Business Scan

360,00

 

Wij nemen samen je bedrijf onder de loep en brengen per “afdeling” bestaande activiteiten en bijbehorende processen in kaart. Aan de hand hiervan geven wij tips voor optimalisatie van deze processen. Je ontvangt van ons achteraf een uitgewerkt overzicht met tips voor optimalisatie per “afdeling”.

We gaan hiervoor 2,5 uur samen om de tafel zitten en werken vervolgens in 3,5 uur het verslag met tips voor optimalisatie voor je uit.

 

Business Scan +

750,00

 

We doen samen met jou bovenstaande business scan en vervolgens ook de optimalisatie van jouw prioriteiten door middel van het inrichten van nuttige tools en het vastleggen en beschrijven van deze werkprocessen zodat uniformiteit ontstaat. We starten met je nummer 1 prioriteit en vervolgens met de overige prioriteiten als de tijd dit toelaat.

In totaal gaan we 12 uur voor je aan de slag.

Het tarief is exclusief de eventuele aanschaf van betaalde tools. We proberen in eerste instantie te werken met de gratis beschikbare basic versies en overleggen altijd met je.

 

Social media check en jaarplanning

175,00

 

We checken en optimaliseren je bestaande social media accounts en leveren een voor jouw bedrijf passende social media jaarplanning. We richten ons op maximaal 2 acounts, omdat we geloven in het groot inzetten van de juiste kanalen in plaats van op alle kanalen een beetje focus.

We gaan hiervoor 3 uur voor je aan de slag.

 

Benieuwd wie er in ons team zitten?